Jairzinho-ponturi pariuri

be the best of whatever you are

Convocatii din Liga 1

Posted by jairzinho pe martie 18, 2007

Dupa cum anunta PRO TV, Piturca s-ar fi hotarat in privinta jucatorilor pe care ii va convoca din campionatul intern. Acestia sunt: Radoi, Goian, Nicolita si Paraschiv de la Steaua, Lobont, Pulhac, Stefan si Cristea de la Dinamo, Coman, Badoi, Zicu si Mazilu de la Rapid. Astfel, prin absentele lui Chivu si Fl.Petre, se contureaza urmatoarea formula de echipa: Coman-Contra, Tamas, Radoi, Rat-Codrea, Rosu-Nicolita, Cocis, Mutu-Marica.

3 răspunsuri to “Convocatii din Liga 1”

  1. tavi said

    Nu cred pana nu vad…si nu cred ca ar avea ce sa caute la meciul cu Olanda :Radoi(jalnic a jucat l-a fel ca Goian care nu mai stie sa tina marcaj la un tatacant),Paraschiv eu stiu ca a fost rezerva la Steaua, Pulhac (s-a lasat de fotbal de la un timp de vreme am observat eu),R.Stefan (imi vine sa rad; cum poate sa-l cheme la nationala nu stiu , la meciul cu UTA a gafat peste masura), Cristea (tot nu-l vad ca o solutie pt. nationala)
    Mazilu (intradevar a marcat in 2 meciuri , dar ar trebui sa-l lase o perioada ca nu stiu ce s-a intamplat cu el) , Zicu (ar trebui sa-l lase si pe el o perioada ca nu este in aceeasi forma tot timpul si daca dupa meciul Olanda nu o sa mai joace nimic sta pe bara la Rapid)asadar dupa cum se vede nu-mi place selectia si cred ca am destula dreptate…
    un 11: Lobont-Badoi,Tamas,Radoi,Rat-Codrea,Rosu-Nicolita,Cocis,Mutu-Marica

  2. Xmaster said

    Tavi in primul tau 11 de la nationala nu prea au ce cauta Badoi care a inceput sa cam expire , Nicolita care nu mai joaca nimic(poate juca fotbal doar pe playstation la ora actuala) Rosu motivele le tin ptr mine , si Cocis care nu are destule meciuri oficiale in acest sezon pentru un meci asa important.Tamas ce sa zic de el uita-te si tu ce bine joaca el la Celta.
    Nu sunt stelist dar pentru toti cei care il contestati pe Goiam ganditi-va ca el joaca cu infiltaratii la spate de luni bune.Daca ai avea tu durerile lui nu ai mai scrie asa dar nu iti doresc raul.Mazilu daca era asa bun pleca in afara mai ales ca era si golgheter , dar hmm ce stiu eu.
    Tavi eu cred ca tu scrii asa din auzite desi Zicu nu intra intre favoriti mei faptul ca este unul dintre cei mai constanti jucatori din ultima vreme il recomanda si apoi pe adevaratii suporteri ai nationalei nu ii intereseaza ca el va sta pe tusa la meciul cu Rapid.
    Hai Romania

  3. tavi said

    da mi-a placut xmaster eu am facut un 11 cat mi s-a parut mie de bun din ceeea ce a selectat piturca…as face un 11 mult mai bun si cu ceilalti jucatori care nu au fost convocati…sunt si eu sportiv si stiu cum e sa fii accidentat intr-un moment foarte bun din cariera…si Goian sa stea pe bara daca nu poate sa joace ca poate nu o sa mai joace deloc…Piturca nush cum la convocat daca are asa dureri si el nu poate sa faca marcaj in plus…si imi place rapid, mie nu mi-ar convenii ca Zicu sa nu faca nimik la echipa dupa aceea ; toti il stim ce poate…si chiar mi-am spus parerea personala pt ca nu am fost inluentat de nimeni…

Lasă un comentariu