Jairzinho-ponturi pariuri

be the best of whatever you are

Romania

Posted by jairzinho pe februarie 7, 2007

Tinand cont de interesul pentru echipa nationala si de faptul ca se apropie meciuri decisive pentru calificarea la Europene, am zis sa fac o categorie separata si pentru tricolori, pentru ca ne intereseaza pe toti.
Azi a fost meciul cu Moldova….dezamagitor…oare isi mai face cineva sperante de calificare ? Eu unul nu….nu ne vom califica in veci cu jucatori ca Tamas, Contra, Cocis, Fl.Petre, poa’ sa zica Piturca ce-o vrea….e un prost si jumatate. Chestia proasta e ca si cei de la care am sperante nu par a se afla intr-o forma prea buna….Marica aproape ca n-a atins mingea, Mutu a vrut, dar n-a prea putut, Rosu se vede ca nu joaca deloc la spanioli(apropo, nu Piturca zicea ca ia numai jucatori titulari la echipele de club?), Ov.Petre n-a facut 2 deposedari tot meciul…pana si Coman a avut ezitari…..eu spun ca daca pierdem onorabil la olandezi sa fim multumiti…mi-e frica de-o infrangere la scor…

2 răspunsuri to “Romania”

  1. Dragosh said

    mi-e si mai frica sa ii dominam si sa luam totusi bataie…

  2. jairzinho said

    Hmm…cum sa-i dominam la ei acasa ? Macar de-ar fi asa….sa luam bataie, dar sa jucam bine….am avea si noi ceva sperante pentru meciul de la bulgari…

Lasă un comentariu